zaterdag 31 januari 2015

Thinking of you (kleurencombi #8)

De kleurencombinatie van vandaag vond ik een moeilijke om te maken. Mijn kaart is dan ook niet helemaal geworden zoals ik in gedachten had. De kleur Going Gray heb ik vervangen door Basic Gray.
Het is weer de huidige challenge van het Colour Q blog en meedoen kan t/m maandag 2 februari,12 uur middernacht.
This weeks card is made with the current challenge over at the Colour Q blog. I used Basic Gray instead of Going Gray. This weeks colorchallenge was indeed a real challenge for me.
 

Built for Free Using: My Stampin Blog


4 opmerkingen:

Je@net zei

Maar wel een pracht van een kaart, Sylvia. Heel erg mooi gedaan!

Alexandra zei

Leuke kaart!

Charlene zei

I love butterflies I think it is very pretty

Claire zei

Doesn't look like it was a challenge Sylvia - the butterflies are so pretty, especially with the ink splats and embossed background! Thanks for playing along at Colour Q!